31.8.14

Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΪ

Θεια Λουκια ο αδερφος μου (17 χρονων) μου αποκαλυψε πριν λιγο καιρο οτι ειναι γκέι. Στην αρχη το πηρα χαλαρα και δεν του ειπα κατι γιατι δεν ηθελα να χαλασω την σχεση μας και ηθελα να με βλεπει σαν καποιον που μπορει να εμπιστευτει. Σιγουρα ειχε συνεβρεθει με καποια αγορια στο παρελθον αλλα δεν γνωριζω αν εχει ολοκληρωσει με καποιο απο αυτα. Το θεμα ειναι οτι με τον καιρο παρατηρω οτι βρισκεται με διαφορα αγορια και πολλα. Εγω φοβαμαι για την υγεια του, την εικονα του αλλα και την ψυχολογια του. Σε παρακαλω πες μου γιατι συμβαινει αυτο και τι μπορω να κανω για να τον βοηθησω.

Αγαπητέ μου, μου γράφεις λες κι ο αδελφός σου έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Όμως ο αδελφός σου δεν έχει κανένα σοβαρό πρόβλημα, εκτός του ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα που θεωρούν ότι κάτι δεν πάει καλά μαζί του.
Αν θέλεις λοιπόν να τον "βοηθήσεις", καλύτερα να μην ανακατεύεσαι στην προσωπική του ζωή, όπως δεν θα ανακατευόσουν αν είχε προτίμηση στις κοπέλες αντί για τα αγόρια. Να είσαι σίγουρος ότι ο ίδιος μπορεί να προφυλάξει τον εαυτό του εξίσου καλά και ίσως καλύτερα και δεν χρειάζεται ν' ανησυχείς.
Τώρα το γιατί συμβαίνει αυτό, δεν είμαι σίγουρη τι εννοείς. Αν εννοείς το γιατί ανησυχείς τόσο πολύ, προφανώς κατά βάθος ανησυχείς για το πώς θα επηρεάσει τη δική σου εικόνα ο σεξουαλικός του προσανατολισμός, ίσως και τη τη δική σου ανδρική ταυτότητα.
Όμως, το τι κάνει εκείνος είναι ένας λογαριασμός και το τι κάνεις εσύ ένας άλλος, αφού κανείς από τους δυο σας δεν απειλεί κανέναν. Άσε τον στην ησυχία του λοιπόν και σταμάτα να βασανίζεσαι με αναπάντητα ερωτήματα: αν κάποιος είναι ομοφυλόφιλος απλά έτσι είναι κι οφείλεις να το σεβαστείς, όπως θα σεβόσουν αν του άρεσαν τα κορίτσια και είχε προτίμηση στις μελαχρινές αντί για τις ξανθές, ή στις μικροκαμωμένες αντί για τις δίμετρες. Γούστα είναι αυτά και ως γνωστόν, "για γούστα και για χρώματα δεν υπάρχει συζήτηση".
Πέρα απ' αυτά, αν σε ανακουφίζει, να θυμάσαι ότι στην ηλικία του μπορεί απλά να πειραματίζεται κι αργότερα να αλλάξει γνώμη. Αλλά και πάλι αδελφός του θα είσαι και οφείλεις να του σταθείς και να τον στηρίξεις, όπως κι αν αποφασίσει να ζήσει, αφού δεν βλάπτει κάποιον.

(womenonly.gr, 9.2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια: