8.5.15

Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Ο γιος μου θέλει να βλέπει μόνο κοριτσίστικα παιδικά. Τι μπορώ να κάνω;

Μαρία Σαράντη ( Κλινική Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια), mama365.gr, 7/5/2015
Έχω δύο αγόρια, ηλικίας 7 και 5 ετών. Ο μικρός μου γιος στο σπίτι θέλει να βλέπει Winx και άλλα κοριτσίστικα παιδικά και μιμείται τις κινήσεις τους. Στον παιδικό σταθμό είναι πολύ καλός μαθητής και στο διάλειμμα παίζει με αγόρια. Στο σπίτι, όμως, θα δει κοριτσίστικα στην τηλεόραση και μου λέει ότι τα κορίτσια είναι πιο όμορφα από τα αγόρια και γι’αυτό του αρέσει να τα βλέπει. Μια-δυο φορές μου έχει πει ότι θα ήθελε να βάλει κραγιόν και τακούνια. Μέχρι 3 χρονών και 3 μηνών μεγάλωνε, επειδή εγώ δούλευα τότε, με την γιαγιά και την νταντά και την συνομήλικη ξαδέρφη του. Έχει πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης (μου το λένε στο σχολείο, αλλά και εμένα με έχει εκπλήξει πολλές φορές με τις απαντήσεις και την συμπεριφορά του). Μπορώ να κάνω κάτι για να καταλάβω τι συμβαίνει; Είναι αργά να κάνω κάτι στην ηλικία των 5 ετών σε ένα πολύ έξυπνο παιδί; Υπ’όψιν, στο σπίτι υπάρχει πολύ καλός μπαμπάς, αλλά δουλεύει πολλές ώρες. Ευχαριστώ.
Χρειάζεται ο γιος σας να περνάει χρόνο με τον πατέρα του, διότι δεν μπορεί να κάνει ενδεχομένως την ταύτιση με το φύλο. Η ταύτιση λαμβάνει χώρα από την ηλικία των 3 ως 5 χρόνων. Οφείλει ο σύζυγός σας να ασχοληθεί με τα παιδιά για να μπορέσουν να τον γνωρίσουν και να σχετιστούν μαζί του. Η απουσία του αφήνει κενά που δεν μπορεί να τα καλύψει κάποιος άλλος, ούτε εσείς. Έμφαση στην σχέση με τον πατέρα είναι ο δρόμος για να μπορέσει ο γιος σας να βρει την αρσενική του ταυτότητα χωρίς να μεσολαβείτε εσείς στην σχέση τους. Χρειάζεται να "τα βρουν" οι δυο τους.

1 σχόλιο:

Elementstv είπε...

Έλεος πια με τους "ψυχολόγους" και τις επικίνδυνες απαντήσεις που δίνουν. ναι γι' αυτό γίναμε gay, ή μας άρεσε η sailormoon, επειδή δεν ταυτιστήκαμε με το αρσενικό πρότυπο. Χέσε με. Θα έπρεπε η ψυχολόγος να τη συμβουλέψει και να τη προετοιμάσει για το ενδεχόμενο ο γιος της να είναι ομοφυλόφιλος και πως θα τον θωρακίσει απέναντι στη σκληρότητα του κόσμου.